PING BUSUK

Isnin, 13 Jun 2011

BANGKIT LAA MELAYU..

Petikan rencana ini dari YB ZULKIFLI NOORDIN  

Hari ini bangsa melayu semakin lemah dan berpecah belah...
Sejarah bangsa melayu membuktikannya, kejatuhan kesultanan melayu melaka bukan kerana kekutan portugis tetapi kerana pengkhianatan bangsa melayu sendiri. mereka sanggup bersekongkol dengan penjajah demi mendapat kuasa..akhir nya tumbang laa kerajaan melaka sampai skrg tak bangun2....
Begitu juga kejatuhan kerajaan di negeri2 melayu..bukan kerana kekuatan british tetapi perang saudara yang tercetus akibat daripada ketamakan kuasa..maka kita di jajah oleh bangsa kafir itu..
Tetapi... kesilapan paling BESAR yang di buat oleh bangsa melayu kita ialah apa bila terlalu ghairah mahu merdeka, mereka sanggup menggadai kan kewarganegaraan tanah melayu kepada bangsa asing. walau pun di bantah mereka sanggup bersekongkol dengan british untuk memberi hak sama rata dengan bangsa cina dan india kaum pendatang...hak memiliki tanah,hak menentukan kerajaan pemerintah dan pelbagai hak lagi.
 kesan nya bangsa melayu hari ini membayar harga yang begitu mahal akibat dari kesilapan nenek moyang kita.. sedar laa wahai BANGSA MELAYU  ku yang tercinta..
 Lihat laa hari ini ..bangsa kita begitu lemah dan layu .tidak bersatu dalam banyak hal..lihat laa kes terbaru..pemberian BIASISWA yg termaktub dalam perlembagaan hanya untuk anak2 melayu sahaja akhir nya di rampas oleh bangsa cina dan india.. di mana kekuatan dan darah panglima kita yang gagal mempertahan kan nya.. ramai anak melayu menangis kerana di nafi kan hak untuk mereka...
Ingat laa..kita sebenar nya kuat..kuasa politik kita cukup kuat...contoh nya ahli parlimen bangsa melayu islam kita adalah seramai 130 orang..sudah cukup untuk membentuk kerajaan persekutuan tanpa memerlukan bangsa lain..tetapi ..akibat drpd tamak kan kuasa..ini lah jadi nya..ada antara kita yg sanggup bersekongkol dengan bangsa kafir yg tentu2 nya hendak melihat bangsa kita hancur.. BANGKIT LAH BANGSA KU..
 Kita ini terlalu baik dengan bagsa lain..terlalu ramah..hingga kan apa yg di buat oleh mereka..kita maaf kan..tetapi..apa yg di buat leh bagsa kita..harus di hukum... contoh terbaik.. kes NAMAWEE dan pembakaran gereja .kenapa anak cina tu tidak di hukum dan di lepas kan begitu sahaja  sedang kan anak melayu pula yg di hukum.. mereka juga menghina bangsa kita..merosak kan rumah ibadat kita..letak kepala babi..simbah cat.. dan bermacam2 lagi..tetapi mereka di bebas kan..sedang kan..jika kita usik sikit mereka..kita terus di hukum dan di hentam juga di tuntut mintak maaf.... BANGKIT LAA BANGSA MELAYU KU..... BANGKIT LA DAN SEDAR LA... MARI LAA KITA SEMUA BERSATU MEMPERTAHAN KAN AGAMA DAN BANGSA KITA DARI DI CEMARI DAN DI PIJAK PIJAK OLEH MEREKA..cukup2 lah tuu..dengan politik2 kotor yg memusnah kan bangsa sendiri..
WASSALAMM......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan