PING BUSUK

Sabtu, 8 September 2012

HARI NI HARI JADI SAYA 8/9/2012..


ALHAMDULILAH...
Hari ini pada kira-kira 41 tahun yang lalu... aku di lahirkan ke alam dunia ini...di hospital kuala pilah negeri sembilan, 
namun begitu, aku di besar kan di selangor 
pada usia ku baru masuk 3 tahun setelah 
ibu ku yang tersayang pergi menyahut panggilan ilahi.
aku telah di ambil oleh ibu saudara ku
dan di bawa ke shah alam .
Di besar kan dalam suasana dan keluarga lain, tidak 
memberi apa-apa perbezaan pun kerna ibu saudara ku 
membela aku seperti mana ibu-ibu yang lain di dunia ini.
 setelah tamat persekolahan aku bekerja dan bertemu jodoh 
di shah alam dan hari ini.. aku tinggal
di rumah pangsa di bandar baru klang bersama -sama 
dengan isteri dan 4 orang cahaya mata ku yang tersayang.
 moga dengan usia yang semakin meningkat ini, 
aku bermohon pada MU YA ALLAH agar 
di beri kekuatan dan kesihatan yang baik untuk aku terus mengharungi kehidupan yang mendatang..aminnnn..


  anak anak ku


keluarga ku..


 anak bongsu ku iqmal

putra putri ku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan