PING BUSUK

Isnin, 6 Mei 2013

SURAT KHAS UNTUK PERDANA MENTERI..


Pengundi Melayu,India dan Bumiputera LEBIH TAHU Bagaimana Membalas Budi Barisan Nasional

Ucapan tahniah kepada DS Najib dan Barisan Nasional kerana sekali lagi diberi MANDAT untuk membentuk kerajaan dalam meneruskan kesinambungan tradisi MEMBELA RAKYAT.

Kemenangan 133 kerusi Parlimen sekaligus MERAMPAS kembali Kedah perlu diberikanPUJIAN walaupun dalam keadaan yang amat getir MEYAKINKAN rakyat untuk terus bersama Barisan Nasional. 

Namun begitu yang paling nyata adalah keputusan pilihanraya umum kali ini menyerlahkanBELANG orang Cina. Bukan sebarang BELANG, tetapi BELANG yang mengamalkan POLITIK EKSTRIM dan PERKAUMAN paling nyata berlaku dihadapan mata. 


Bukan lagi omong-omong kosong jika keputusan semalam sudah cukup MEMBUKTIKANorang Cina tetap BEKIBLATKAN pembangkang. PENOLAKAN calon MCA dan GERAKANseharusnya MEMBUKA MATA masyarakat terhadap kecenderungan KAUM KIASU ini yangTIDAK PERNAH kenal erti BUDI.

Majoriti KAUM KIASU ini tetap memgamalkan POLITIK EKSTRIM dan PERKAUMAN walau apa cara sekalipun yang telah dilakukan oleh kerajaan. Justeru KAUM KIASU ini telah menampakkan sikap TIDAK AKAN MENERIMA program TRANSFORMASI yang telah dilakukan selama ini.

Rasanya sudah cukup pemimpin-pemimpin Barisan Nasional melupakan SORAKAN danTEPUKAN seolah-olah telah memberi ISYARAT bahawa sokongan undi terhadap Barisan Nasional adalah PILIHAN yang tepat. Nyata jangkaan ini jauh MELESET sama sekali.



Buatlah apa sekalipun untuk KAUM KIASU ini. Penuhilah semua tuntutan KAUM KIASU ini ...EKONOMI, PENDIDIKAN, PELUANG SAMA RATA ? 

Dalam kepala mereka telah ditanam sejak dari awal lagi POLITIK EKSTRIM danPERKAUMAN, yang penuh dengan SANDIWARA OPERA CINA LAPUK. Tangan kanan dihadapan BERJABAT, namun tangan kiri dibelakang CUKUP BEJAT. 

Barisan Nasional perlu PERSETANKAN perasaan KAUM KIASU ini. Apa yang tidak pernah DILAKUKAN selama ini untuk mereka ? HAMPIR SEGALA tuntutan dipenuhi namun tetapBERKIBLATKAN kepada DAP yang tidak pernah membantu apa sekalipun selama ini. Ini adalah REALITI. 

Perdana Menteri DINASIHATKAN agar TIDAK LAGI terus mengejar BAYANGAN KAUM KIASU ini walaupun telah bersusah payah MEMENUHI setiap kehendak yang tidak setimpal dengan PENGORBANAN yang diterima.


Lebih baik diberikan TUMPUAN kepada ORANG MELAYU, INDIA dan BUMIPUTERA di SABAH dan SARAWAK. Kelompok ini yang sebenarnya TAHU MENGHARGAI jasa dan pengorbanan yang telah dilakukan Barisan Nasional sepanjang mentadbir negara.

Biarkan KAUM KIASU ini meneruskan agenda POLITIK EKSTRIM dan PERKAUMAN bersama DAP dan pembangkang. Mereka ini LAYAK bergaul dan bercampur dengan golongan EKSTRIM dalam pembangkang. 

Persetankan dengan 'Tsunami Politik Cina'.

Pengundi Melayu,India dan Bumiputera LEBIH TAHU bagaimana membalas budi kerajaan. Inilah yang seharusnya MENJADI TUMPUAN Barisan Nasional mulai saat ini.

Terima kasih pengundi Melayu, terima kasih pengundi India, terima kasih pengundi Bumputera di Sabah dan Sarawak. 

Cukup-cukuplah ... INI KALILAH Datuk Seri ...

 iklas dari..http://mediawangsamaju.blogspot.com

ermmm... hati ku sedih...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan