PING BUSUK

Rabu, 17 Julai 2013

NEELOFA BUAT LELAKI TIDAK KERUAN DI INSTAGRAM..


Neelofa nampaknya kembali membuatkan jantan-jantan kabaret di Malaysia ni panas punggung dan berdarah hidung.. Gambar terkini beliau didalam laman Instagram telah berjaya menarik minat komen-komen nakal khususnya dari peminat lelakinya..

Mungkin bagi Mek Kelate tersebut, pakaian yang dia pakai tu dah cukup sopan dan menutup aurat.. Tapi bagi mata-mata keranjang kaum jantan yang berhidung belang, pakaian yang Neelofa pakai dah memadai untuk nafsu dorang bergelojak beb..

Ye lah kann.., pakai baju ketat dan sendat sehingga terjojol aset-aset peribadi macam tu, memang dah terbukti akan membuatkan mata jantan yang dahagakan kasih sayang terjojol didepan internet..


Nak salahkan peminat pun tak boleh jugak kann.., dah si artis sendiri pakai pakaian yang menjolok mata macam tu, takkan nak suruh peminat tutup mata pulak?

Apapun gua harap lepas ni Neelofa lebih peka dengan sensitiviti masyarakat di Tanah Melayu ni.. Kalau dah Tuhan anugerahkan kecantikan macam tu pada Neelofa, pakai pakaian yang sopan pun akan nampak cantik jugak..

Tak perlulah nak tonjol-tonjolkan aset-aset peribadi tu bagi mendapatkan perhatian orang ye dik.. Simpan je lah untuk bakal suami nanti ye.. Peace!!

sumber;http://mediapermatangpauh.blogspot.com

abang tak der komen , hanya tengok ajer yerrr... selamat berpuasa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan