PING BUSUK

Khamis, 17 Julai 2014

CDM25 MENJADI PERHATIAN DI MANA SAJA DIA PERGI




Itulah pasal .. terlajak perahu boleh berundur .. terlajak perangai samseng habis satu keluarga dapat malu.

Kini kereta Peugeot 208 warna putih nombor plate CDM 25 menjadi cukup terkenal di tempat yang salah.. kemana sahaja berada sudah menarik perhatian orang ramai.


Apakah ada lagi rakyat mau berurus niaga dengan tuan punya kereta ini yang terserlah panas baran tanp bertempat dan biadap melampau kepada warga emas hanya disebabkan dia memandu kereta buruk???

Orang ramai jika terserempak dengan kereta ini pasti melihat bahagian kereta yang tergesel oleh warga emas itu .. maka jelas ianya bukan kemek pun .. sekadar calar jer ( ikut maklumat )... tapi yang dia meroyan macam kena rasuk hantu itu yang buat rakyat cukup berbulu.

Gara-gara keretanya dilanggar dari belakang, seorang wanita mengamuk, hilang pertimbangan dan aksi amukannya itu sempat dirakamkan pengguna jalan raya lain yang berada di tempat kejadian.

Video berdurasi lebih dua minit itu menunjukkan seorang wanita berbaju hitam dan bertudung memukul kereta pemandu yang melanggarnya berulang kali dengan pengunci stereng dan meminta bayaran ganti rugi.

"Bayar saya sekarang. Saya ambil kunci kereta kamu. Ini kereta baru, bodoh! Apa yang awak dah buat kepada kereta saya? Tengok!" katanya dan kemalangan itu menyebabkan kesesakan lalu lintas teruk pada waktu itu.

Bagaimanapun, lelaki yang agak berusia yang melanggar keretanya itu tenang menghadapi  wanita itu.

"Saya bukan sengaja. Jangan buat macam tu kepada saya," katanya yang dipercayai seorang lelaki Cina.

Walaupun kemalangan itu hanya pelanggaran kecil, wanita itu meminta bayaran ganti rugi yang tidak masuk akal kepada lelaki itu.

"Bayar saya sekarang RM2,000. Tengok plat kereta saya. Kereta baru lagi!" kata wanita yang memandu kereta Peugeot berwarna putih.

Bagaimanapun, lelaki itu enggan membayar dan terpinga-pinga setelah kunci keretanya diambil.

"Saya akan bayar awak," katanya yang memandu Proton Wira model lama 


sumber http://omakkau.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan