PING BUSUK

Sabtu, 17 Mac 2012

DAH LAH MURTAD... LEPAS TU NAK BUNUH DIRI PLAK...


Bila didikkan agama di abai kan.....



Untuk makluman kepada semua yang mengenali diriku...3 jun akan menjadi 1 sejarah bahawa itu adalah hari kematianku... permintaan terakhir aku adalah jangan tanam mayat aku... sbb aku bukan Islam lagi.... so dengan ini jangan la ada yang sesiapa mencuba untuk menghalang aku.. kerana aku sudah nekad dengan keputusan aku! Aku rela mampus jahanam masuk neraka!
Aku bahagia dengan agamaku Kristian Katolik. :-) tidak sabar untuk menunggu untuk bunuh diri pada 3 jun 2012 di hadapan rumah seseorang....
Sabar dulu. Itu semua bukan berkenaan diri saya. Ini adalah berkenaan seseorang yang bernama syahir. Lihat lagi kat bawah nie ;



Astaqfirullaalazimm.... ya ALLAH ya tuhan ku...ampun kanlah dosa mamat nie....
Menerusi info yang saya dapat, budak ni budak  melayu beragama islam bernama syahir dari negeri sembilan telah memilih jalan sesat untuk murtad. tak tau lah apa punca nya dia leh jadi begini. kepada mereka-mereka yang hendak membantu mamat ni.. cuba add facebook dia..
http://www.facebook.com/people/Edward-Martin-Jesus/100001055055042
mudah-mudahan dia kembali ke pangkal jalan..
insyaallah......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan