PING BUSUK

Sabtu, 2 Jun 2012

PANAS; NEELOFA SELAMAT DI IJAB KABUL KAN.

 
Akhir nya, artis sensasi yang cantik manis dan mempunyai wajah yang lembut yang membuat kan ramai jejaka-jejaka dan suami-suami orang jatuh cinta pada nya melangsung kan majlis PENIKAHANNYA dengan jejaka pilihan hati nya.
Di khabar kan, hanya dengan sekali lafaz saja, si cantik manis ini sah menjadi milik selama nya si jejaka yang di kenali dengan panggilan zul, se orang ahli perniagaan dari shah alam.
Majlis penikahan di ada kan secara tertutup di rumah Neelofa dengan di hadiri saudara terdekat sahaja.
Sumber mengata kan pasangan pengantin baru ini akan mengada kan majlis persandingan  selepas hari raya nanti kerana sekarang Neelofa begitu sibuk dengan aktiviti lakonan.


Terkejut ker, sebenar nya  ni gambar kawan saya, peminat setia cik neelofa. Di jemput khas dalam satu majlis penikahan adik neelofa yang di adakan baru-baru ini.
Ini lah majlis sebenar nya, pasangan pengantin Nik Nadzri dan Noor Nellisa (adik neelofa) yang di ada kan malam tu. selamat pengantin baru.
psst; beruntung nya si zul ni, mana ada neelofa ..dia pun ada. Bila nak ajak aku sekali, aku pun peminat neelofa gak.

4 ulasan:

  1. kahkah..."ahli perniagaan tu"..sek2 datuk K jugak si "ZUL" ni ye hahaha

    BalasPadam
  2. Ingatkan Neelofa tadi... Kalau betul dah kahwin, mesti kecewa habis bagi mereka yang berusaha nak memikat Neelofa untuk di jadikan isteri tercinta... :)

    Entri Terkini :
    Tips Cinta Bahagia Cara Memikat Hati Wanita Idaman Anda

    BalasPadam