PING BUSUK

Jumaat, 6 April 2012

ADUN KOTA ALAM SHAH MANOHARAN MALAYALAM PERSENDA DOA ORANG ISLAM..

 Manoharan Malayalam adalah Ahli Dewan Negeri untuk kerusi N48 Kota Alam Shah telah  di kesan mempersendakan doa orang Islam.

Gambar tersebut 'ditagged' kepada beberapa rakan di laman facebook beliau dan mendapat beberapa komen yang jelas mempersendakan amalan doa umat Islam.  Dari penelitian daripada komen yang dipaparkan jelas Manoharan Malayalam berniat untuk mempersendakan amalan orang Islam. 

 Saya melihat tindakan Manoharan Malayalam yang berfahaman sosialis ini sebenarnya cuba mempersendakan doa orang Islam. Jika beliau tidak berniat mempersendakan doa-doa orang Islam, kenapa beliau LULUSKAN komen-komen negatif di laman facebook miliknya?

  Namun ada juga yang mempertikaikan tindakan bengong Manoharan a/l Malayalam :


Inilah papan tanda yang dijadikan bahan gurauan oleh YB berfahaman sosialis

Artikel ringkas mengenai Manoharan Malayalam yang dilihat mempersendakan doa orang Islam dengan meletakkan sekeping gambar papan tanda di laman facebook miliknya dengan menulis ayat "I saw this at Jln Duta High Court building"
Sedikit peringatan buat YB bangang ini, hal agama jangan dibuat main aney!!! jangan cuba bermain dengan api, kelak kan membakar diri. Ingat lah ,kami orang2 melayu islam amat2 bertoleransi dengan kaum lain dan tidak menghina agama anda dan rumah ibadat anda yang  terlalu banyak di dirikan mengalahkan masjid dan surau walau pun anda kaum minoriti dan agama anda bukan agama rasmi, tapi kami lebih banyak mengalah dalam banyak hal. Jangan sampai kami bertindak seperti pristiwa 13 mei dan kg medan. Sudah lupa kan anda......
dari sumber yang di perolehi, artikel ini telah di post pada september 2011 hanya baru kini di jumpai oleh beberapa blog politik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan