PING BUSUK

Isnin, 9 April 2012

SIAPAKAH PEMENANG ANUGERAH KHAS JURI DI ABPBH 2011

 Anugerah Bintang Populor Berita Harian (ABPBH 2011) baru saja melabuh kan tirai nya malam tadi dengan menobat kan Aaron Aziz sebagai yang paling populor.
 Namun begitu ada se orang artis wanita yang cantik molek ini tetap pulang dengan senyuman kerana berjaya membawa pulang 1 anugerah khas juri iaitu ANUGERAH LURAH PALING DALAM ABPBH 2011.. 
  Rugi lah beb, kalau pakai dah cantik-cantik, make up berjam-jam, solat magrib tah buat ker tidak (insyaALLAH,buat kot), tiba-tiba tak menang sebarang anugerah, tambah pulak baju yang di taja bukan nya murah.Sekurang-kurang nya kena menang 1 anugerah.
  Oleh itu, untuk tidak menghampa kan saya dan peminat-peminatnya yang tercongok depan tv semata-mata kerana dia, maka pihak juri ABPBH berbesar hati untuk menganugerah kan trofi khas ni untuk.....
NEELOFA.....



  TAHNIAH LAH CIK NEELOFA YERR....

apa pun neelofa tetap anggun dan cantik, cuma pakaian nya tu agak menjolok-jolok mata, di harap agar cik neelofa dapat ambil berat sikit tentang perkara ini kerana ianya agak menggangu mata-mata nakal kami.. hehehe.... jangan mare..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan