PING BUSUK

Selasa, 17 April 2012

PENGHINAAN YANG TIDAK BOLEH DI MAAFKAN..

Sesungguh nya, mereka-mereka yang melaku kan perkara di bawah ini sudah terlalu amat-amat biadap dan kurang ajar  yang terlampau-lampau sangat tanpa memikir kan kesan nya terhadap agama dan bangsa, kenapa lah sampai mencemar kan akidah kesucian islam mereka hanya kerana ingin meluah ketidakpuasan hati mereka.Mereka-mereka ini sepatut nya layak di tangkap dan di hukum kerana menghina pemimpin-pemimpin islam yang telah membantu mereka.

Meletakkan bunga pada gambar seseorang adalah sama dengan budaya agama hindu yang menandakan si empunya gambar telah meninggal dunia. Kenapa sampai begitu bodoh sekali kelakuan korang semua. Itu kan cara agama HINDU.
  Boleh pulak rasa tak berdosa tu, sesungguh nya anda telah memalu kan mak bapak anda dan bangsa anda sendiri. Ingatlah di dalam sebuah hadis yang di riwayatkan dari Ibnu Umar bahwa Rasulullah saw bersabda,"Barang siapa meniru-niru satu kaum maka dia termasuk dari mereka".


Oleh sebab kebodohan mahasewel melayu tadi, maka cina-cina komunis bangsat ni pun melakukan perkara yang sama terhadap PM kita, memang betul-betul bangsat punya cina ni sebab terlebih makan taik babi maka itu lah jadi nya, mereka memang amat-amat benci kepada bangsa melayu yang telah memerintah negara ini . Ramai pulak yang like tu, mendidih jer rasa jiwa ni bila tengok gambar di bawah ni. Sudah terlampau kurang ajar sangat bangsa pendatang ni, dah bagi tempat tinggal yang selesa di negara ini, ini pula balasan mereka.
Kita tunggu pihak berwajip untuk bertindak walau pun kita tahu menteri tersebut sememang nya lembab dan penakut. Tengok lah perhimpunan bersih 2.0 dulu...beribu laporan polis di buat, tapi apa yang dia buat... wat derkkk jerr..... tuiiii...
akhir kata;Jangan cuba bermain api , kelak kedai ngan rumah korang kami bako....
 mereka2 ini tidak boleh di maafkan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan