PING BUSUK

Rabu, 12 Disember 2012

PEMAIN HARIMAU MALAYA BERCINTA DENGAN PENYANYI..

 Nama Wan Zack Haikal pemain jersi no.25 untuk Harimau Malaysa dalam AFF Suzuki Cup 2012 kini menjadi perbualan orang ramai terutamanya gadis-gadis bukan saja kerana kelincahannya dalam sukan bola sepak tetapi juga ketampannya. 

Wan Zack Haikal bukan lagi asing dengan sukan bola sepak kerana semasa dia bermain untuk Harimau Muda di Liga SIngapura, dia telah dinobatkan sebagai pemain muda terbaik. Pemain yang dilahirkan di Kuala Lumpur pada 28 Januari 1991 ini telah menunjukkan aksi yang sangat mantap untuk membantu negara kita membenam Laos 4-1 dan juga Garuda semalam dengan 2-0. 

Semoga dia dapat tunjukkan aksi yang sama semasa menentang Team Tom Yam Thailand khamis ni. Selain itu, Wan Zack Haikal juga dikaitkan dengan seorang gadis yang cun dan dikatakan adalah teman wanitanya. Mari lihat gambar mereka di bawah ini. Teman wanitanya dikhabarkan adalah seorang penyanyi dengan nama komersilnya adalah Zzati. 










Apa macam, cantik tak. kita doa kan agar pasangan ini kan kekal hingga ke jinjang pelamin dan berbahagia ke akhir hayat, juga Wan Zack akan terus berjaya dalam sukan bola sepak.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan